Gmina Suchy Las zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej suchylas.wkontakciejst.pl.
Data publikacji:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Małgorzata Dawidowska
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Małgorzata Dawidowska — mejlowo [email protected] telefonicznie 61 8926 512.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Siedziba Urzędu Gminy Suchy Las zlokalizowana jest w dwóch różnych budynkach.
Do budynków Urzędu i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Urząd Gminy Suchy Las, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, budynek A
Do budynku prowadzi wejście główne, które znajduje się od ul. Szkolnej. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków.
Biuro Obsługi Interesantów znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego. W budynku nie ma windy, a na 1. piętro można dojść tylko schodami.
Obsługa klientów odbywa się na parterze, w Sali Obsługi Klientów, po lewej stronie od wejścia głównego.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze.
Na parkingu przez wejściem głównym wyznaczono dwa miejsca dla osób z niepełnosprawnością
Urząd Gminy Suchy Las, ul. Szkolna 7, 62-002 Suchy Las, budynek B
Do biur Urzędu prowadzą dwa wejścia.
Jedno wejście znajduje się od ulicy, a biura mieszczą się na parterze.
Drugie wejście znajduje się z tyłu budynku, a do biur prowadzą strome schody.
W budynku nie ma windy.
W bliskim sąsiedztwie budynku znajduje się jedno miejsce dla osób z niepełnosprawnością.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Urzędzie Gminy Suchy Las funkcjonuje pętla indukcyjna.
Osoby niesłyszące obsługiwane są za pośrednictwem Tłumacza Migam.
W budynku A zamontowano system ToTuPoint – nad wejściem głównym, w holu oraz nad wejściem do sali obsługi.
W budynku B system ToTuPoint znajduje się nad wejściem od ulicy oraz przy ladzie do obsługi.