Raport o stanie gminy to jeden z najważniejszych dokumentów samorządowych. Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym, raport obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy.
Raport o stanie Gminy Suchy Las za 2024 r. został przygotowany w dwóch formatach: interaktywnej strony internetowej oraz w postaci pliku pdf. Raport ten będzie rozpatrywany przez Radę Gminy Suchy Las podczas sesji absolutoryjnej zaplanowanej na dzień 26 czerwca 2025 r. o godz. 16.30.
Zgodnie z treścią art. 28aa ust. 6 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) w debacie nad raportem mogą zabierać głos Mieszkańcy Gminy.
Na podstawie art. 28aa ust. 7 pkt 1 i ust. 8 ww. ustawy w celu zabrania głosu podczas sesji Rady Gminy w debacie nad raportem, należy złożyć do Przewodniczącej Rady Gminy Suchy Las pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób.
Zgłoszenie należy złożyć najpóźniej w dniu 25 czerwca br. do godz. 12.00 do Urzędu Gminy Suchy Las przy ul. Szkolnej 13, 62-002 Suchy Las.
Zgodnie z brzmieniem przepisów ustawy o samorządzie gminnym, liczba Mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada Gminy Suchy Las postanowi o zwiększeniu tej liczby.
Marcin Kołodziejczak
Sekretarz Gminy Suchy Las
Przydatne linki:
Zgłoszenie do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Suchy Las za 2024 r.
Wszystkie Raporty o Stanie Gminy
Artykuł Raport o stanie Gminy Suchy Las za 2024 r. pochodzi z serwisu Suchylas.pl.
Wiadomość pochodzi ze strony https://www.suchylas.pl/?p=21852
0 odpowiedzi